Monday, April 20, 2009

merdeHEKA!!! YEP yep h0ooreiii...


Assalamualaikum wtb..alhamdulillah tak terkata..berjuta kesyukuran dipanjatkan kepada yg ESA..akhirnya penat lelah selama 3 tahun di universiti mengikuti pengajian Sarjana Muda Sains (Sains Biologi)..dan sebelumnya selama setahun di matrikulasi kedah..di bidang Sains Hayat..dan selama 11 tahun di alam persekolahan..kini tiba masa untuk saya meraikan kejayaan setelah berjaya menempuh semua ini..hidup takkan pernah sunyi dengan liku-liku, perit, pedih, tangis, duka...namun tetap perlu kita harungi..saya bersyukur Allah masih memberi saya peluang untuk berdiri sama tinggi dengan insan yang lain..bersama-sama bersaing menuju ke puncak..sedaya upaya memanjat untuk ke tahap lebih tinggi..banyak-banyak terima kasih saya tujukan kepada mak, abah dan adik2 tak lupa sahabat-sahabat..

Rancangan masa depan telah saya atur..kalau diizinkan Allah insyaAllah semuanya berjalan lancar..semoga pintu rezeki takkan pernah tertutup..tanggungjawab semakin berat, semakin bertambah..saya redha..sebagai anak sulung itulah kewajipan yang perlu dilunaskan. Takkan saya pernah jemu berdoa agar di permudahkan segala perjalanan hidup oleh Ar-Razzaq..

p/s: sejuta kemaafan ku mohon dari sahabat-sahabat sekalian..entah bila lagi kita dapat bertemu..insyaAllah kalau ade umur yang panjang mesti sy datang majlis anda semua..cuma tggu kad wangi korang je!! :P sy pasti mestiade yg dh plan nk membina masjid..murni sggh niat korg..eloklah dipercepatkan..semoga dosa2 kita yg lalu diampunkan..tp bg sy..perjalanan hidup msh pnjg..kahwin??? mgkin tidak buat ms terdekat ni..kerja!!! kumpul duit...tunaikan hasrat mak abah...lepaskan adik2 blaja...baru fikir untuk diri sendiri..hehehe..mgkin dh dkt 30-an mase tu kot..insyaAllah klu ade jodoh xkn kemana..semua telah tertulis..redhalah dgn ketentuanNYA..ape yg telah AL-HAKIM tentukan pasti ade hikmahnye telah DIA susun baik2 jln hidup kita..sy doakan kejayaan bg stp sahabat..semoga kalian..berjuang di jalan ALLAH..ditetapkn hati yg lurus..dijauhi perkara2 mungkar..amin ya rabbal a'lamin..

1 comment:

  1. salam...

    wah...dikira mcm perutusan rasmi drp cik ain jamhari kiter..

    okk..by de way,nimah pn minta maaf andai ade terlanjur bicara atau tersalah kata spnjg kita bersama di ganu ni..

    moga Allah merahmati hidupmu dunia akhirat...

    insya Allah pjg umur n murah rezki,kita akan dpertemukan lagi...

    ReplyDelete