Wednesday, April 1, 2009

Kata-kata aluan

Assalamualaikum w.b.t...
Alhamdulillah, tercapai juga hasrat saya untuk membuka blog yang bertajuk Taubat & Hidayah ini. InsyaAllah, saya sebagai penulis akan menyalurkan pengetahuan yang berilmiah kepada anda, khususnya kawan-kawan sekalian. Saya harap dengan tercetusnya blog ini dapat membuka hati ramai lagi saudara saudara kita di luar sana untuk melangkah ke daerah yang lebih baik lagi di dalam hati kita. Tahun ini merupakan tahun yang paling berharga buat saya kerana dianugerahkan jalan yang bercahaya daripada-NYA. Oleh itu saya ingin berkongsi bersama rakan-rakan supaya kita sama sama boleh menjadi yang lebih baik dan yang terbaik..insyaAllah..sebelum itu mari kita bersalawat ke atas Nabi junjungan kita..kekasih ALLAH, Nabi Muhammad S.A.W.

No comments: